שאלות ותשובות

הסבר איך רוכשים מוצר נסתר:
"מוצר נסתר" כשמו כן הוא : מוצר שאנחנו נזמין בעלי אקספרס, ובתמונה המוצר יהיה מוסתר, בעצם תמונה אחרת!
אז כמה נקודות לחידוד והבנה:
1] אין ממה להילחץ המוכר שם תמונה אחרת בתמונת המוצר מכיוון שאסור למכור מותגים בעלי אקספרס.
2] כשמתכתבים ומדברים עם המוכר לא מזכירים את המילה "מותג" אחרת הוא לא יענה.
3] המידות בסין לפעמים שונות מישראל. לכן ממליצים לכם להיצמד לטבלת המידות שמצורפת [גם לזה עשינו מדריך].
4] לאחר ההזמנה יש לשלוח למוכר "BAR" בהודעה.

אז איך בעצם מזמינים מוצר?

1] הולכים למוצר שאנחנו מעוניינים להזמין .

לדוגמא: נעל נייקי אייר ג'ורדן, שימו לב שעל  התמונה מופיע קוד: A163-4.

2] הולכים לעלי אקספרס דרך כפתור ההזמנה ובוחרים את המוצר עם הקוד הזהה.

3] בוחרים את המידה שלכם לפי הטבלת מידוץ המצורפת {למידע והסבר נוסף עשינו מדריך על טבלאות מידות}.

ואז "קנה עכשיו" כמו בכל הזמנה רגילה.

 

4] לאחר ההזמנה יש לשלוח למוכר "BAR" בהודעה.

וכמובן!!! לא לשכוח לצלם את מה שקיבלתם.📸

לכל שאלה אנחנו כאן בישבילכם.😍

אל תהססו לכתוב לנו בוואצפ מהלחצן למטה➰©️

מעקב אחרי משלוחים אצל בר הוא פשוט ונוח במיוחד!

רק אצלנו תוכלו לעקוב אחרי המשלוחים שמגיעים אליכם במהירות ובקלילות.

אז איך זה עובד?

1} הולכים להזמנה מעלי אקספרס "לוחצים על מעקב אחר ההזמנה"

2] מעתיקים את המספר מעקב שהמוכר נתן לנו.

3} ומדביקים אותו בדף של "מעקב אחרי הזמנות"

{לדף מעקב אחרי הזמנות לחץ כאן}

4} לוחצים על הכפתור למטה של התרגום ובוחרים בשפה העברית, ושם נראה בדיוק איפה נמצא המשלוח!!

לכל שאלה אנחנו כאן בישבילכם.😍

אל תהססו לכתוב לנו בוואצפ מהלחצן למטה➰©️

המידות בסין לפעמים כמו המידות בישראל ולפעמים שונות מהמידות בישראל.    ולכן אנחנו ממליצים לכם: להצמד לטבלת המידות שמצורפת בתמנות המוצר למטה.

בטבלת המידות יופיעו ההיקיפים של איזורים בגוף בס"מ.

ריכזנו לכם מילון קטן שיעזור לכם במגוון האפשריות שקיימות בטבלאות המידות:   Shoulders– כתפיים.  chest/ bust – חזה.  Length– אורך.  sleeve- שרוול. size– מידה. waist– מוֹתֶן. hip– ירך. US -ארצות הברית. CN– סין. EUR– אירופה. UK– אנגליה.

לדוגמא:

המלצה קטנה של בר:

כדי לא להסתבך פעם אחר פעם עם המידות:

לפתוח פתק או הערה בטלפון, ולרכז שם פעם אחת את כל ההיקפים והמידות שלכם, ובכל פעם שנשלחת טבלת מידות זה פשוט וקל!

לכל שאלה אנחנו כאן בישבילכם.😍

אל תהססו לכתוב לנו בוואצפ מהלחצן למטה➰©️

בסיום כל הזמנה חובה ללכת ולכתוב למוכר "BAR" בהודעה!

.

אז איך כותבים "BAR" למוכר?

1] נכנסים לדף ההזמנות לאחר ההזמנה. בוחרים את המוצר שהזמנתם עכשיו. לדוגמא:

.

2] לוחצים על "צור קשר עם המוכר"

3] שם נפתח צ'אט עם המוכר של אישור ההזמנה, ועוד עדכונים על ההזמנה.  וכותבים למוכר "BAR" בהודעה

.

לכל שאלה אנחנו כאן בישבילכם.😍

אל תהססו לכתוב לנו בוואצפ מהלחצן למטה➰©️

מה זה בעצם פתיחת מחלוקות? ומתי נעשה זאת?

במידה והזמנו מוצר, והמוצר מתעכב מעבר לזמן האספקה שלו. {איך יודעים שעבר זמן האספקה? ימי העסקים של הכנת ההזמנה+ ימי עסקים של זמן משלוח, לידיעתכם: ימי שישי, שבת וחגים לא נחשבים ימי עסקים}

ואחרי שבדקנו עם המס' מעקב שהמשלוח לא קרוב אלינו [למעקב אחרי הזמנות לחץ כאן]

כותבים למוכר ושואלים איפה המשלוח עומד? בלי להזכיר את המילה מותג.

במידה ואין מענה מספק מהמוכר רק אז פותחים מחלוקות.

אז איך פותחים מחלוקת?

1] הולכים לעמוד של "מוצרים שנשלחו".

2] בוחרים  את המוצר שלא סופק.

3] לוחצים על פתח במחלוקת.

ואז עלי אקספרס תשאל אתכם מה קרה? הסבירו מפורט מה היה וצרפו תמונות ומס' מעקב. וכמה שיותר פרטים על ההזמנה {במידה והמוצר הגיע פגום, צרפו תמונות וסרטונים}

ואז בעצם עלי אקספרס מתערבת ומחייבת את הספק לטפל במקרה. וגם לזכות אתכם במידה והוא לא סיפק את המוצר כמו שצריך!

לכל שאלה אנחנו כאן בישבילכם.

אל תהססו לכתוב לנו בוואצפ מהלחצן למטה➰©️

במידה ופותחים קישור בעלי אקספרס והמוצר לא תקין/ לא זמין.

לחצו בדף המוצר על הלחצן "דווח על לינק לא תקין"

ואנחנו נדאג לטפל ולעדכן לינק חדש למוצר.

תודה על שיתוף הפעולה❤️

לכל שאלה אנחנו כאן בישבילכם.😍

אל תהססו לכתוב לנו בוואצפ מהלחצן למטה➰©️

במידה ורכשנו מוצר והמוצר מתעכב מעבר לזמן האספקה שלו. {איך יודעים שעבר זמן האספקה? ימי העסקים של הכנת ההזמנה+ ימי עסקים של זמן משלוח, לידיעתכם: ימי שישי, שבת וחגים לא נחשבים ימי עסקים}

ואחרי שבדקנו עם המס' מעקב שהמשלוח לא קרוב אלינו [למעקב אחרי הזמנות לחץ כאן]

כותבים למוכר ושואלים מה סטטוס המשלוח? בלי להזכיר את המילה מותג.

במידה ואין מענה מספק  פותחים "מחלוקת" שזה בעצם דיווח לעלי אקספרס שהמוכר גבה כסף ולא סיפק מוצר בתמורה .

עלי אקספרס תשאל אתכם מה קרה? הסבירו מפורט מה היה וצרפו תמונות ומס' מעקב. וכמה שיותר פרטים על ההזמנה {במידה והמוצר הגיע פגום, צרפו תמונות וסרטונים}

ועלי אקספרס תתערב ותפתור את הבעיה ואפילו תחייב את המוכר להחזיר לכם את כספכם!!

לכל שאלה אנחנו כאן בישבילכם.

אל תהססו לכתוב לנו בוואצפ מהלחצן למטה➰©️

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping

קטגוריות מוצרים

עמודי האתר

דילוג לתוכן