שאלות ותשובות
מה זה בעצם פתיחת מחלוקות? ומתי נעשה זאת?
במידה והזמנו מוצר, והמוצר מתעכב מעבר לזמן האספקה שלו. {איך יודעים שעבר זמן האספקה? ימי העסקים של הכנת ההזמנה+ ימי עסקים של זמן משלוח, לידיעתכם: ימי שישי, שבת וחגים לא נחשבים ימי עסקים}
ואחרי שבדקנו עם המס' מעקב שהמשלוח לא קרוב אלינו [למעקב אחרי הזמנות לחץ כאן]
כותבים למוכר ושואלים איפה המשלוח עומד? בלי להזכיר את המילה מותג.
במידה ואין מענה מספק מהמוכר רק אז פותחים מחלוקות.
אז איך פותחים מחלוקת?
1] הולכים לעמוד של "מוצרים שנשלחו".
2] בוחרים את המוצר שלא סופק.
3] לוחצים על פתח במחלוקת.
ואז עלי אקספרס תשאל אתכם מה קרה? הסבירו מפורט מה היה וצרפו תמונות ומס' מעקב. וכמה שיותר פרטים על ההזמנה {במידה והמוצר הגיע פגום, צרפו תמונות וסרטונים}
ואז בעצם עלי אקספרס מתערבת ומחייבת את הספק לטפל במקרה. וגם לזכות אתכם במידה והוא לא סיפק את המוצר כמו שצריך!
לכל שאלה אנחנו כאן בישבילכם.
אל תהססו לכתוב לנו בוואצפ מהלחצן למטה➰©️
במידה ופותחים קישור בעלי אקספרס והמוצר לא תקין/ לא זמין.
לחצו בדף המוצר על הלחצן "דווח על לינק לא תקין"
ואנחנו נדאג לטפל ולעדכן לינק חדש למוצר.
תודה על שיתוף הפעולה❤️
לכל שאלה אנחנו כאן בישבילכם.😍
אל תהססו לכתוב לנו בוואצפ מהלחצן למטה➰©️
במידה ורכשנו מוצר והמוצר מתעכב מעבר לזמן האספקה שלו. {איך יודעים שעבר זמן האספקה? ימי העסקים של הכנת ההזמנה+ ימי עסקים של זמן משלוח, לידיעתכם: ימי שישי, שבת וחגים לא נחשבים ימי עסקים}
ואחרי שבדקנו עם המס' מעקב שהמשלוח לא קרוב אלינו [למעקב אחרי הזמנות לחץ כאן]
כותבים למוכר ושואלים מה סטטוס המשלוח? בלי להזכיר את המילה מותג.
במידה ואין מענה מספק פותחים "מחלוקת" שזה בעצם דיווח לעלי אקספרס שהמוכר גבה כסף ולא סיפק מוצר בתמורה .
עלי אקספרס תשאל אתכם מה קרה? הסבירו מפורט מה היה וצרפו תמונות ומס' מעקב. וכמה שיותר פרטים על ההזמנה {במידה והמוצר הגיע פגום, צרפו תמונות וסרטונים}
ועלי אקספרס תתערב ותפתור את הבעיה ואפילו תחייב את המוכר להחזיר לכם את כספכם!!
לכל שאלה אנחנו כאן בישבילכם.
אל תהססו לכתוב לנו בוואצפ מהלחצן למטה➰©️